    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Date: Wed, 25 Jul 2007 17:57:45 +0200

    Dnia 25-07-2007 o 17:46:24 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > To nie moja wina, że znajomi mają zielone pojęcie o przepisach.
    > W momencie podpisania z nim umowy o dzieło, zlecenia lub zatrudnienia go
    > na etat, moją obowiązek dostarczyć mu druk NIP-3, on ma go obowiązek
    > wypełnić i im oddać, a oni mają go obowiązek wysłać. NIP przyjdzie do
    > niego do domu, a on im go zaniesie.
    > Koniec filozofii.

    Bomba, czyli dla nadania numerka potrzeba min 6 czynności(zależy jak
    liczyć).
    Jeśli to dla ciebie jest proste, to możesz uderzać prosto na komisarza
    unijnego.

    > Bo ustawa o NIP nie narzuca ograniczen nikomu, komu nip jest potrzebny.
    > Jak ci nip nie jest potrzebny, to po co maja ci go nadawac.
    > Kolekcjonujesz numerki? Przerzuć się na znaczki.

    Jeśli to, o czym mowa w pkt 1 nie jest wg ciebie ograniczeniem,
    to widać nie mamy wspólnego mianownika i dalsza dysksja jest bezcelowa.

    Do tego zapomniałeś w ciągu kilku sekund że to nie ja potrzebuję tego nipa.
    I do tego to nie dla znajomych ma być ten NIP.
    Jeśli chcesz się pomądrzyć, to są lepsze grupy, skończ zaśmiecać ten wątek
    - zadałem konkretne pytanie i jeśli nie masz nic ciekawego do napisania,
    to po prostu nie pisz - bo VAT od dotychczasowych twoich rad byłby ujemny.