  • Data: 2004-10-26 17:54:13
    Temat: Re: Jak długo trzymać dokumenty?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wrrr... :>

    Wrrr jak wrrrr :>. Zalezy od podejscia. Mnie bardziej zalezy na poczuciu
    zgodnosci z logika, z czyms w rodzaju 'sprawiedliwosci' (wiem, wiem,
    smieszne pojecie). Zgodnosc z ustawami jako takimi malo mnie przejmuje :-).

    > No wiesz, jak był wyrok w II instancji albo po apelacji to raczej
    > nie mieli szans :( Dopiero owe wyroki uświadomiły tym i owym że
    > może by tak przepisy zmienić na logczne.

    > Co mieli, firmę zamknąć żeby ich komornik nie był w stanie
    > "wyegzekwować" ? Innej możności nie widzę :(

    Ano formalnie musieli ja zamknac. Zalezy czy to byly jakies mini-firemki,
    czy duze przedsiebiorstwa (wtedy troche inne mechanizmy, bo to pewnie sp. z
    o.o. albo sa byly).

    marekz