  • 11. Data: 2014-06-24 22:38:34
    Temat: Re: Jak dopiec dluznikowi zgodnie z prawem
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 24.06.2014 22:33, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Zlecić komornikowi poszukiwanie majątku i podpowiedzieć który majątek ma
    > znaleźć (nieruchomość). Komornik naliczy sobie opłatę stosunkową.
    >
    > Zlecić przy tym milion czynności, najlepiej najdroższych, które nie sa
    > "taryfowane" tylko jako doręczenie korespondencji, a kasowane od sztuki ...

    Czy musze miec do tego wyrok z (e-)sądu najpierw?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 12. Data: 2014-06-24 22:40:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-24 22:38, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem
    pisze:

    > Czy musze miec do tego wyrok z (e-)sądu najpierw?

    Nie. Wystarczy pocztówka z Mielna.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2014-06-24 22:40:41
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    ?

  • 14. Data: 2014-06-24 22:43:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Tuesday, June 24, 2014, 10:40:07 PM, you wrote:

    > Nie. Wystarczy pocztówka z Mielna.

    10/10

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-06-25 00:18:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem"
    <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy musze miec do tego wyrok z (e-)sądu najpierw?

    Niekoniecznie, ale jakiś tytuł wykonawczy by się przydał - przykładowo
    prawomocny nakaz zapłaty.

  • 16. Data: 2014-06-25 14:47:44
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 25.06.2014 00:18, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem"
    > <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie, ale jakiś tytuł wykonawczy by się przydał - przykładowo
    > prawomocny nakaz zapłaty.

    Chyba poszukam kogos, kto mi sie tym zajmie - szkoda mi na to czasu, i
    nie znam sie, i niekoniecznie chce poznawac.

    Poleccie godn wredna firme w Krakowie :)

  • 17. Data: 2014-06-25 15:25:36
    Od: "Koziołek" <s...@s...pl>

    Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem napisał:
    > Poleccie godn wredna firme w Krakowie :)

    Roksa daje radę.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 18. Data: 2014-06-25 16:57:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba poszukam kogos, kto mi sie tym zajmie - szkoda mi na to czasu, i
    > nie znam sie, i niekoniecznie chce poznawac.
    > Poleccie godn wredna firme w Krakowie :)

    Skoro klient wypłacalny, to ja bym poszedł do najbardziej wypasionej
    kancelarii adwokackiej :-) Szukaj po spirali od sądu :-)

  • 19. Data: 2014-06-25 17:17:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-25 16:57, Robert Tomasik pisze:

    > Skoro klient wypłacalny, to ja bym poszedł do najbardziej wypasionej
    > kancelarii adwokackiej :-)

    ???

    > Szukaj po spirali od sądu :-)

    ???

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-06-25 17:24:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ???

    Mozesz szerzej? Bo wydaje mi się, ze prawie domyślam się, o co Ci chodzi,
    ale wolałbym wiedzieć :-)

    > ???

    jw.