  • Data: 2012-10-27 12:06:50
    Temat: Re: Jak dorobić bez zakładania DG?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Oct 2012, Kviat wrote:

    > Jednym słowem, gdzieś ty w tamtym poście wyczytał cokolwiek o etacie?

    Pewnie w tym samym miejscu, gdzie w moim poście znalazłeś "uchylanie
    się od podatku". W tym cały problem, że to zjawisko nie występuje.
    No... chyba że. Ale nie to miałem na myśli.
    Jakby kto wpadł na pomysł, że będzie "po cichu", bez ujawniania
    tego przed skarbówką (idzie o stawki i limity z karty), takie czynności
    wykonywał u gościa który jest na karcie podatkowej, to rzeczywiście,
    podpadnie pod przepis.
    Prawdę mówiąc takiego pomysłu nie brałem pod uwagę :]
    Jeśli można, to uwaga - miałem na myśli prowadzącego DG na zasadach
    ogólnych i stosownie do potrzeb opodatkowanego lub korzystającego
    z przysługującego zwolnienia VAT.
    O ile wiem, nijak nie da się zrobić tak, żeby przychody wygenerowane
    przez dwie osoby łącznie pozwoliły na niższe opodatkowanie VATem,
    więc tu dziura nie wystąpi.

    pzdr, Gotfryd