  • Data: 2018-10-17 14:41:58
    Temat: Re: Jak forma daty na fakturze?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2018-10-17, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale pisałeś że format DMR jest wygodniejszy (gdziekolwiek nie użyty)
    > i że to programista dupa źle zaprogramował.

    do prezentowania daty wygodniejszy, do tworzenia jakiś nazw plików itp -
    to zależy od potrzeb. To chyba 2 różne rzeczy nie?

    > No więc programiści file managerów powinni przewidzieć że niejaki Tomasz będzie
    > chciał sobie posortować pliki po takiej dacie i powinni wbudować automatyczny
    > detektor formatu dmr w nazwie pliku bo inaczej są dupy, nei? :P

    jeśli w filemanagerze nie mona posortować po dacie poprawnie niezależnie
    od tego jak data jest reprezentowana, to tak taki programista dał dupy.
    Nazwa pliku to nie data, no ale, widzę, że stosujesz metodę, wymyślę
    sobie co ktoś może miec na myśli i będę przestawiał wszystkie argumenty
    by to zbić.

    > I co? Pliki nie mogą zawierać dat? A co jak masz system rozproszony
    > działający np. na S3 i masz zwrócić posortowane dane? Piszę o tym,
    > że to jakich typów danych możesz użyć często *NIE* zależy od Ciebie
    > więc zrzucanie *wszystkiego* z tym związanego na nieudolność programistów
    > jest zbyt dużym uogólnieniem.

    pliki moga zawierać wszystko, chciałeś chyba napisać nazwy. Otóż nazwa
    to jest chyba coś innego niż data. W większości filesystemów masz daty
    utworzenia modyfikacji i jeśli takiego czegoś nie będzie potrafił
    poprawnie posortować niezależnie od ustawień formatu daty to tak, taki
    ktoś jest nieudolnym programistą.

    --
    http://kaczus.ppa.pl