eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży. › Re: Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
    From: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
    Date: Fri, 21 Nov 2008 21:52:37 +0100

    Witam ponownie.
    Zmieniłem kodowanie.

    Dzięki za informację.
    Datę wystawienia faktury wymyśliła księgowa dużej jednostki budżetowej,
    Ja jestem "Cienki Bolek" więc nie dyskutowałem. Nie ma specjanych terminów
    fakturowania jeżeli chodzi o projektowanie. Obowiązują ogólne zasady.

    Całe szczęście, że nie mam podatku dochodowego do zapłacenia nawet jak
    zaksięguję
    w październku jako przychód nieudokumentowany; w projektowaniu nie ma
    regularnych
    dochodów i czasem przez kilka miesięcy nie wystawia się żadnej faktury :-(.

    A więc zaksięguje dochód 30.10 jako nieudokumentowany, a VAT 06.11, z
    nadzieją, że
    przez następnych 7 lat nikt mnie nie poprosi o pokazanie kpir i dokumentów.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.
    Zbyszek.