    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak liczyć kilometry ?
    Date: Thu, 03 Jan 2002 18:23:01 -0100

    mike_ wrote:

    > Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > to wpisze zabrze-warszawa i warszawa-gliwice a nie zabrze-gliwice
    > i tez odczyta co innego z mapy a co innego z licznika.
    > tylko ktory zapis jest prawdziwy - bo tachografu jak sadze w aucie nie ma

    Odległości wg. mapy drogowej nie są podstawą do kilometrówki i innych
    rozliczeń.
    Liczy się faktycznie przejechana liczba kilometrów ale trasa powinna być
    mozliwie najkrótsza. Jazda z Zabrza do Gliwic przez Warszawę bez
    specjalnego uzasadnienia raczej sie w US nie spodoba.
    No chyba że było aż tyle śniegu :-)))
    Nikt nie będzie tego sprawdzał dokładnie więc wystarczy że ilośc kilometrów
    będzie prawdopodobna - 5 w tą czy w tamtą można naciągnąć (np. bo był
    objazd).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk