  • Data: 2007-10-23 10:05:33
    Temat: Re: Jak posłowie VAT poprawili....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Oct 2007, t...@o...pl wrote:

    > Do tego uwalili bezpiecznik:

    Tak, to jest POWAŻNY problem, w którymś artykule RP było szerzej.
    "Wróciło nowe", bo ten problem był dawno temu (idzie o przypadek, kiedy
    ktoś wystawił f-rę ze stawką na rzecz która powinna być "zw" i odbiorca
    odliczył). No niestety :(

    > 1. Kwotę, o której mowa w art. 10 ust. 2 ustawy zmienianej w art. 1, dla
    > roku 2007 przyjmuje się w wysokości 39 700 zł.
    > 2. Kwotę, o której mowa w art. 24 ust. 3 ustawy zmienianej w art. 1, dla
    > roku 2007 przyjmuje się w wysokości 139 000 zł.
    > "
    >
    > Ale już dla art. 113 nie dali..

    No nie dali.
    Bardzo mnie ciekawi co zrobi nowy rząd, bo z komentarzy wynika iż
    "wszyscy" ich podejrzewają, że zechcą "zabrać się do pracy".
    Mówiąc po polsku, że nie mają przygotowanych posunięć w stylu listy
    przepisów do skreślenia.
    PiS przynajmniej "publicznie zbierał informacje z uwagami", ciekawe
    co dalej :)

    pzdr, Gotfryd