eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczac toner... › Re: Jak rozliczac toner...
  • Data: 2003-06-23 07:13:43
    Temat: Re: Jak rozliczac toner...
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Grzesik" <A...@z...jaworzno.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bd684g$1hia$1@omega.artcom.pl...
    >
    > Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:bd66bj$ku2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Użytkownik "Andrzej Grzesik" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > > news:bd54ru$2ja$1@news.onet.pl...
    > > > Znajoma prowadzi DG, m.in xero. Toner do xerokopiarki ma wliczac jako
    > > > zakupu towaru handlowego czy koszty - wydatki?
    > >
    > > to zalezy czy na sprzedaz czy na uzytek wlasny.
    > >
    > >
    >
    > tzn toner nie na sprzedaz tylko jako material eksploatacyjny do xero,
    punkt
    > swiadczy uslugi xero.

    wiec sam sobie odpowiedziales na wlasne pytanie,
    skoro nie na sprzedaz, to dlaczego ma byc rozliczany jako towar handlowy?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1