  • Data: 2004-01-06 09:57:19
    Temat: Re: Jak rozliczyc faktury sprzed rozpoczecia dzialalnosci
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401052307080.-70489133@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 5 Jan 2004, Patryk wrote:
    > [...]
    >
    > A to pech :(
    > Nie mogę udzielić... (zakładam że sprawdzisz DLACZEGO nim się
    > obrazisz na większość grupy ;)), nadto... trudno się ustosunkować
    > do twojego pomysłu, skoro nadal nie napisałeś ZA CO są te f-ry !
    > Może ktoś z "mogących" coś zapoda...

    Dobrze, sprobuje jeszcze raz. Otoz z tego co sie dowiedzialem w grudniu
    zeszlego roku po zalatwieniu wpisu do ewidencji w Urzedzie Gminy moge juz
    brac towary na fakture. Tak wiec zakupilem potrzebny mi sprzet, meble, a
    nawet paliwo do samochodu. Nie pytajcie kto mi tak powiedzial bo nie byla to
    osoba kompetentna i przez to teraz mam problem. Do dnia dzisiejszego nie
    zlozylem jeszcze papierow w US. We wpisie do eweidencji z dnia 2.12.2003
    podalem dzien rozpoczecia dzialalnosci na 19.12.2003. Pierwsza fakture mam z
    13.12.2003.
    Teraz mam pytanie - jak z tego wybrnac? Przeszukalem troche archiwum grupy i
    z tego co udalo mi sie wyczytac wynika iz powienienem zrobic remament
    pocztakowy. Tam moge wpisac caly sprzet (bo paliwa chyba nie ?). Czy to
    rozwiaze moj problem ? Od tych wszystkich zakupow raczej nie bede mogl
    odliczyc Vat-u, racja ?
    Generalnie zalezy mi po prostu na sposobie wybrniecia z takiej sytuacji, aby
    pozniej nie musiec sie nikomu tlumaczyc.

    Patryk