eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczyć się z umowy o dzieło pomiedzy nie prowadzacymi DG ? › Re: Jak rozliczyc sie z umowy o dzielo pomiedzy nie prowadzacymi DG ?
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozliczyc sie z umowy o dzielo pomiedzy nie prowadzacymi DG ?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 18:41:25 +0200

    Dnia 12-06-2007 o 17:07:17 maxm <n...@w...pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Hmm, ok, ale dwie umowy mam juz mam podpisane i nie mam takiego wpisu.
    > Czy
    > US bedzie mnie gnebic jesli sam odprowadze zaliczke bez tego zapisu ? W
    > nastepnych umowach juz bede wiedzial :) Hm, a moze lepiej juz
    > konsekwentnie
    > nie pisac w umowach do konca tego roku kto odprowadza podatek...

    Czy to nie paranoja żeby dorosli ludzie się o takie rzeczy
    cieli :) Jak chcesz sam płacić zaliczke na swój podatek
    to składasz oświadczenie że zapłacisz podatek w ramach swojej DG,
    a jeśli nie masz DG to zamawiający nie ma obowiązku odprowadzenia za Ciebie
    podatku więc sprawa rozwiazana.

    > Ok, jasne. Czyli nie liczy sie kiedy podpisalem umowe czy pobralem
    > zaliczke
    > lecz kiedy otrzymalem cala zaplate ?

    Liczy się kiedy przyszła kasa, z tym że jak dostaniesz część kasy za część
    roboty(nie-zaliczkę), to też się liczy.

    > Czy moge prosic o przyklad tytulu przelewu ? Moze byc np. "Zaliczka na
    > podatek dochodowy z tytulu umowy o dzielo z dnia XX.XX.2007 - PIT53" ?

    W formularzu przelewu podatku w e-banku powinna być jescze fiszka PIT-53,
    jeśli nie to ja ym wybrał PIT-36 i dopisał "ręcznie" że zaliczka na pdoatek
    dochodowy, dawne PIT-53 - czy jakoś tak :)

    > Ja mam umowy o dzielo. Rozumiem, ze traktuje sie to tak samo ?

    Tak

    > Hmm, czy powinienem wiedziec cos jeszcze ? :)

    To to zawsze, ale co?