eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG › Re: Jak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG
  • Data: 2012-07-27 07:25:50
    Temat: Re: Jak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szymek wrote:

    > Nie uważam, że to są koszty na siłę. Nie wiem jak Ty, ale ja wolę
    > płacic mniejszy podatek :-)

    Dostałeś już instrukcję co robić, żeby płacić mały podatek.
    Ten typ kosztów masz raz.
    Przecież nie będziesz co miesiąc znajdował
    jakichś staroci na 1320 zł do ujęcia w działalności.
    I wg mnie jednorazowo 260 podatkowo, to
    po prostu nieistotna w całym wymiarze działalności pozycja.
    Co innego gdybyś chciał ująć sprzęt za kilkanaście czy więcej tysięcy.

    Więc jeżeli istnieje prawna możliwośc
    > legalnego odpisania wydatków poniesionych przed podjęciem
    > działalności gospodarczej, to po prostu chciałbym z niej skorzystac.
    > Moim zdaniem nic dziwnego czy złego w tym działaniu nie ma.

    Nikt nie kwestionuje prawa do odpisu.
    Ja chciałem tylko zasygnalizować, żeby szukać
    pieniędzy/dochodu inaczej.