eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG › Re: Jak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG
  • Data: 2012-07-27 11:01:59
    Temat: Re: Jak rozliczyć w pkpir wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jul 2012, szymek wrote:

    > 200 zł), modem (nowy, ok. 120 zł). Na te rzeczy nie mam faktury ani paragonu
    > (straciły gwarancję więc paragony zostały wyrzucone). Pytanie czy (a jeśli
    > tak, to jak) można "wrzucic" te środki trwałe do KPiR?

    Czekaj.
    Wiesz, że należy potraktować je jako ST, a nie wiesz, jak się
    "wrzuca" ST w koszty?
    :O
    (idzie o to, że proporcja opisów nt. zdarzeń wyżej jest raczej
    odwrotna, więc ciekawe z czego wynika :))

    > Czy trzeba dodatkowo założyc ewidencję środków trwałych
    > lub ewidencję wyposażenia,

    Czekaj, czekaj.
    Czy Ty sugerujesz, że EŚT i EW chcesz zakładać *dlatego*, że
    będzie co do nich wpisać?
    "a co jest w przepisie"?
    Tak z przezorności pytam. Procesowej ;)
    (I co z książką kontroli? Też założysz jak kontrola już przyjdzie?)

    pzdr, Gotfryd