  • 11. Data: 2004-05-01 10:25:45
    Temat: Re: Jak to jest z tym NIP UE ?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/1/2004 11:49 AM, gasper wrote:
    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie jest : No, invalid VAT number
    >
    > a mam decyzje w ręku i ma date 28.04.2004

    Ja mam z 26-go, działa (Danzig) - pewnie nie zdążyli dodać do bazy i
    pojawisz sie "po świętach".

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2004-05-01 10:33:57
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    gasper <g...@p...com> wrote:
    > u mnie jest : No, invalid VAT number
    >
    > a mam decyzje w ręku i ma date 28.04.2004

    Może w tej bazie będzie z opóźnieniem (jak wszystko u nas). Ja dostałem
    decyzję 19.04.

    P.

  • 13. Data: 2004-05-01 11:23:43
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Działa :)

    Ma teraz tak samo:-)

    Yes, valid VAT number

    VAT number PL 6481980209
    Member StatePL
    Name---
    Address---
    Date when request received01/05/2004 (dd/mm/yyyy)

  • 14. Data: 2004-05-01 12:06:03
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Działa :)
    >
    > Yes, valid VAT number
    >
    > VAT number PL xxxxxxxxxx
    > Member State PL
    > Name ---
    > Address ---
    > Date when request received 01/05/2004 (dd/mm/yyyy)
    >
    > Szkoda że adresu nie podaje.

    No i znowu qpa, jednak ta nasza waaadza to nie potrafi nic dopiąć do końca.
    Wszystkie inne pokazują nazwę firmy a nasza baza tego nie przewiduje :(

    Stasiek G.

  • 15. Data: 2004-05-02 07:48:47
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam z 26-go, działa (Danzig) - pewnie nie zdążyli dodać do bazy i
    > pojawisz sie "po świętach".

    teraz zadziałało :-)
    a tak btw przez ten brak danych adresowych cos czuje, że zaczną sie
    przekręty.... i chyba celowo to ktoś tak ustawił...

  • 16. Data: 2004-05-03 11:04:05
    Od: "daryusz" <d...@W...gazeta.pl>

    Stasiek G. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów, posiadających NIP EU sprawdził na
    > stronach http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/en/v
    ieshome.htm czy
    > jest już zweryfikowany ?
    >
    > Ja jakoś nie mogę znaleźć tych, o których wiem, że mają NIP EU.
    > A Czesi, Słowacy i Litwini już są :(
    > Znowu nasze @#$% mf dało dupy.

    Polska baza danych fizycznie została podłączona do systemu od 1 maja. Tak to
    określa rozporządzenie. Tylko nie proście o namiary o to rozporządzenie bo
    wiadomość pochodzi z zajęć lekcyjnych od jednej z osób pracujących w Biurze
    wymiany informacji o podatku VAT.