  • Data: 2004-10-08 10:10:57
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,

    > On Thu, 7 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > Jasne.

    > IMHO to jest ta część przepisu co trzeba.
    >
    > Ale jak tak patrzę na tekst to owo "odpowiednio" może mieć
    > znaczenie takie: prawo powstaje NIE WCZEŚNIEJ niż ODPOWIEDNIO
    > *nie* miesiąc otrzymania *ale* termin płatności.
    >
    > Czyli *nie* przed zapłatą, ale *również nie* przed terminem
    > płatności ! Czyli termin płatności "zastępuje" moment otrzymania
    > w roli ogranicznika prawa do odliczenia również u "kasowca".

    Ale ja się z tym zgadzam. To Maddy w <cju5hk$hvd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    pisała:
    "Przypadki szczególne terminu odliczenia nie dotyczą szczególnego
    podatnika jakim jest MP."
    Może inaczej rozumiemy "szczególne przypadki"?

    > A nie nie.
    > Właśnie liczyłem że poczytasz :)

    Eee, do tego mnie zachęcać nie musisz, i bez tego czytam. A tu mam
    pokazywane paluchem, w których kawałkach szukać potrzebnych mi rzeczy,
    co znakomicie oszczędza czas. Prawdopodobnie znajomość 80 proc.
    zawartości aktów, którymi tu rzucamy, nie jest mi do niczego potrzebna
    (i może nie będzie).

    > I pisząc "z głowy czyli z niczego"

    Cytujesz mojego byłego starostę :)

    --