    From: "Denyce" <d...@p...NOSPAMonet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak uniknąć środków trwałych - komputery
    Date: Sun, 15 Feb 2004 14:32:22 +0100

    > No to przegrzebane - trzeba było 'modernizować' stary komputer...

    Ja nie powiedzialem, ze juz to wpisalem, przypominam ze dzialalnosc prowadze
    od grudnia
    wiec jak narazie skaldalem tylko VAT7 za grudzien i teraz w lutym skladam
    PITa za styczen.

    Fakture za monitor bede mial na luty a za nowa skrzynke moge miec na marzec
    bo to od znajomego (choc jak bym poprosil to za monitor moze tez)
    wiec moge tu troche pokombinowac.
    Starego kompa tak naprawde tez jeszcze nie wpisalem wiec mam kilkumiesieczne
    pole do manewru.

    Pozdrawiam
    Denyce...