  • Data: 2005-03-24 10:20:51
    Temat: Re: Jaka spolke zalozyc w danej sytuacji?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Mar 2005, Cavallino wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    >+ > Nie definiuje się jednak tego pojęcia, a każda spółka może przecież
    >+ > prowadzić kilka przedsiębiorstw.
    >+
    >+ W ramach prowadzonego przedsiębiorstwa może prowadzić działalność w wielu
    >+ miejscach

    Coś się podatkolodzy uwzięli żeby popierać mnie przeciw twojej
    tezie (że spółka to przedsiębiorstwo) :) - ostatni cytat w dzisiejszej
    Dobrej Firmie (ale ja naprawdę nie ma znajomości w RP :) tak że
    to nie po moim telefonie ;)):
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050324/fi
    rma_a_4.html
    ++++
    Jeœli podatnik VAT prowadzi dwa przedsiębiorstwa [...]
    95proc. sprzedaży w naszej spółce [...]
    Wkrótce jednak otworzymy sklep [...]
    ----

    Jak na mój gust oczywistym od zawsze było że taki *odrębny* sklep
    (jeśli firma nie ma np. magazynu wspólnego dla kilku sklepów)
    będzie odrębnym przedsiębiorstwem. Własnością tego samego przedsiębiorcy
    który również ma inne przedsiębiorstwa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)