  • 1. Data: 2003-07-22 12:45:15
    Temat: Jaka stawka ryczaltu?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    1. Usluga: wykonanie slupkow zelbetowych z materialu dostarczonego przez
    zleceniodawce... czy mozna to podciagnac pod roboty budowlane (5,5%), czy
    tez tylko 8,5% - "przychodów z działalności polegającej na wytwarzaniu
    przedmiotów(wyrobów) z materiału powierzonego przez zamawiającego". Czy
    kazda usluga remontowo - budowlana wykonana przez ryczaltowca obarczona jest
    stwaka 8,5% jesli nie dysponuje on materialami (dostarcza je zleceniodawca)?

    2. Jak ksztaltuje sie stawka ryczaltu przy uslugach transportowych? Firma
    nie ma na stanie auta o ladownosci >2 ton. Czy w gre wchodzi tylko stwaka
    8,5%? Czy mozna to 'ominac' zawierajac umowe o np.wspolpracy z wlasciceilem
    takiego samochodu...?

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-07-22 19:32:35
    Temat: Re: Jaka stawka ryczaltu?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał
> [...]
    > nie ma na stanie auta o ladownosci >2 ton. Czy w gre wchodzi tylko stwaka
    > 8,5%? Czy mozna to 'ominac' zawierajac umowe o np.wspolpracy z
    -------------------------------
    Nie bardzo wiem co ty chcesz ominąć przecież to jest tylko 8,5 % a nie np 19
    lub 30 40 .W/g mnie juz tu nie ma co omijać bo niższej stawki podatkowej to
    usług transportowych chyba się nie da.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-07-22 19:57:12
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Wioletta Pikorska wrote:
> [...]
    > nie np 19 lub 30 40 .W/g mnie juz tu nie ma co omijać bo niższej
    > stawki podatkowej to usług transportowych chyba się nie da.

    IMHO 5% jesli srodek transportu o ladownosci powyzej 2 ton...

  • 4. Data: 2003-07-22 20:05:30
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > IMHO 5% jesli srodek transportu o ladownosci powyzej 2 ton...
    Przyznaje się bez bicia nie czytałam przepisu i sądziałam że tylko 8,5 % ale
    pozwól że też cie poprawie bo jest :
    4) 5,5%:

    a) przychodów z działalności wytwórczej, robót budowlanych lub w zakresie
    przewozów ładunków taborem samochodowym o ładowności powyżej 2 ton,

    Pozdrawiam Wioal