  • Data: 2003-07-14 07:23:52
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0307140908220.-232281@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > Może mieć związek z tym, którędy łączysz się do Internetu.
    > Z komentarzy na p.b.b. pamiętam że wygląda na to iż to dostawca
    > internetowy rzeczonego banku ma niewydolne łącza do reszty
    > polskich providerów.

    dokładnie, ja na swoim łączu "ledwo widzę", że cokolwiek się ładuje,
    żeby z systemu korzystać - poprostu się nie da.
    a przelew zdefiniowany (szablon) w takim s@zamie zrobie w 5-6 sekund
    (łącznie z zalogowaniem się, wyborem przelewu, zmianą np. kwoty i tytułu
    przelewu).

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl