  • Data: 2003-07-15 16:01:56
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Istotnie brakuje kilku spraw. Sprawa wyciągów u mnie ma się tak, że ich nie
    drukuję. Tzn tylko skarbówkę i ZUS w razie czegoś. 4 kartki papieru to mogę
    poświęcić. Brakuje mi tez jakiegos bardziej przejżystego zestawienia
    operacji na stronie.
    Na początku ciężko było kogoś przekonać że przelew bez pieczątki jest ważny.
    W tej chwili nie ma z tym większych problemów.
    pawełJ