  • Data: 2003-07-16 05:13:52
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już kiedyś reklamowałem, że po pierwsze niektóre drukarki mają
    > "wbudowane" (w oprogramowanie drukarki bądź driver systemowy)
    > możliwość druku 2 lub 4 stron na 1 kartce, a po drugie że są
    > takie programy jak np.:
    > http://www.fineprint.com/
    A czy ten programik jest w stanie wydrukować zmniejszone np. RMUA z
    płatnika? I to tak, żeby było dwie na jednej kartce?
    Mam drukarkę hp930 i ona tego nie potrafi, chociaż ma opcje 2 i 4 stronnego
    wydruku. Płatnik daje każdą stronę jako zadanie wydruku.

    > ...rozwiązujące rzeczone oczekiwanie globalne :)
    > Ja np. również kopie deklaracji podatkowych drukuję SQRT(2) razy
    > mniejsze :), w US już się przyzwyczaili :)
    Ja tak drukowałem kopie ZUS. Jak ktoś chciał wogóle kopie. Jak poźniej
    trzeba było coś w zus wyjaśnić, to panie były bardzo zdziwione, dlaczego te
    literki takie małe :-)
    Jpaweł