  • 21. Data: 2003-07-14 11:35:17
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Jul 2003 09:23:52 +0200, w
    <betlr2$bln$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    napisał(-a):

    > a przelew zdefiniowany (szablon) w takim s@zamie zrobie w 5-6 sekund
    > (łącznie z zalogowaniem się, wyborem przelewu, zmianą np. kwoty i tytułu
    > przelewu).

    Chyba, że korzystasz z jakiegoś zawalonego łącza. Applet Javy w BPH ma
    to do siebie, że nie jest w stanie na takim łączu nic zdziałać :).

  • 22. Data: 2003-07-14 12:02:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 13 Jul 2003 20:12:24 +0200, w
    <bes7f0$2ln$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, mam prywatny ror także w mbanku
    > i moim zdaniem s@zam na głowe bije (dużo wygodniejszy) system mbanku.

    System mbanku nie jest idealny, zwłaszcza koszmarne wyciągi :). Ale
    przynajmniej ma tak podstawowe funkcje, jak przelewy do ZUS.

  • 23. Data: 2003-07-14 12:54:45
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    >
    >Chyba, że korzystasz z jakiegoś zawalonego łącza. Applet Javy w BPH ma
    >to do siebie, że nie jest w stanie na takim łączu nic zdziałać :).

    w domu mam kablówkę, czyli "zwykłe" łącze, i też działa bardzo ok.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 24. Data: 2003-07-14 14:10:20
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 14 Jul 2003 14:54:45 +0200, w
    <beu98b$iko$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > w domu mam kablówkę, czyli "zwykłe" łącze, i też działa bardzo ok.

    A ja czasem korzystałem z zawalonego łącza i aplet po prostu wieszał
    się. Inne banki działały bardzo wolno, ale działały.

  • 25. Data: 2003-07-14 15:20:09
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bes0mj$ds$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krzysztof Gil wrote:

    > a wolno wiedzieae dlaczego si? nie nadaje do codziennej pracy?
    > prywatnie dzia?am w nim 3 rok (prawie codziennie przelewy
    > wchodz?ce/wychodz?ce), oraz od pó? roku dodatkowo firmowo.
    > jestem zadowolony, czy?by co? umkn??o mojej uwadze?

    BPH Sez@m, INGonline oraz system VW Bank w ogóle nie nadaja sie do
    niczego, gdyz sa niezgodne ze standardami W3C i nie dzialaja z
    przegladarkami HTML:

    http://www.mozillapl.org/index.php?name=MozillaPLDoc
    s&light=country&code=pl

    Wszystkie pozostale banki maja systemy OK.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 26. Data: 2003-07-14 15:51:39
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja polecam Mbank. Opłat za prowadzenie nie ma, za przelewy ZUS i US też
    nie
    > ma. Zwykły przelew 1zł. No i dostęp całodobowy :)
    > pawełJ

    Dzięki, to co piszesz brzmi interesująco, ale co z wyciągami o których tu
    ktoś pisał, że są "koszmarne"?
    Graszka

  • 27. Data: 2003-07-14 16:20:44
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci
    > [...] w ogóle nie nadaja sie do
    > niczego, gdyz sa niezgodne ze standardami W3C i nie dzialaja z
    > przegladarkami HTML:

    hehe, no tak, zapomnialem...
    a jak ktos zamiast <br /> zrobi <br>
    to na krzyz z nim czy inny stos.

  • 28. Data: 2003-07-14 16:37:13
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie

    Potwierdzam, mBank to bardzo dobre rozwiązanie.
    Piszę to jako były klient PEKAO SA oraz BPH SEZAM.

    > Dzięki, to co piszesz brzmi interesująco, ale co z wyciągami o których tu
    > ktoś pisał, że są "koszmarne"?

    Może dlatego, że jeden wyciąg zajmuje całą kartkę papieru. Dodatkowo nie
    można wydrukować zestawienia wyciągów z potrzebnymi informacjami.
    Na rynku jest kilka programów, które eliminują obydwie niedogodności. Ja
    oczywiście polecam mBank Express http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm Wydruk
    wyciągów i zestawień można wykonać/zmodyfikować we własnym zakresie (program
    dysponuje kilkoma projektami).
    W ostatniej wersji można zdefiniować własną bazę kontrahentów i przelewów
    (jednorazowych i stałych) i wykorzystać je do automatycznego wypełniania
    formatek przelewów w systemie transakcyjnym mBanku. Oto przykład:
    http://tgsoft.pl/video/mb_przelewy.html

    Wkrótce program zostanie połączony z PKPiR Księga Express
    http://tgsoft.pl/kpir.htm co pozwoli na prowadzenie wspólnej bazy
    kontrahentów, dane z rozrachunków będą automatycznie przesyłane do przelewów
    jednorazowych, przychodzące przelewy będą automatycznie trafiać do naszych
    rozliczeń z "dłużnikami" a wykonanie deklaracji podatkowych i sprawozdań do
    ZUS automatycznie wygeneruje przelewy do US i ZUS. A wszystko bez potrzeby
    ręcznego wklepywania danych...

    I dla zainteresowanych, wersja standard jest bezpłatna :)

    TG

  • 29. Data: 2003-07-14 18:37:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Jul 2003 18:20:44 +0200, w <beula8$3fv$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał(-a):

    > Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > hehe, no tak, zapomnialem...
    > a jak ktos zamiast <br /> zrobi <br>
    > to na krzyz z nim czy inny stos.

    Nie, ale faktem jest że używaniem sezama z innymi przeglądarkami niż
    IE jest conajmniej kłopotliwe. Pamiętam taką sytuację, że sezam
    chwalił się, że chodzi z Netscape, a chodził, owszem, ale tylko sezam
    biznes (albo właśnie biznes nie chodził, a chodzil ror -- nie
    pamiętam) :).

  • 30. Data: 2003-07-14 18:39:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Jul 2003 17:51:39 +0200, w <beujqb$5r9$1@korweta.task.gda.pl>,
    "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "PawełJ" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie
    > >
    > Dzięki, to co piszesz brzmi interesująco, ale co z wyciągami o których tu
    > ktoś pisał, że są "koszmarne"?

    Wyciągi online są koszmarne (musisz wejść w "szczegóły") i nie ma
    możliwości ich wydruku (poza zrzutem ekranu). Papierowe są OK.

    Natomiast wyciągi Inteligo są drukowalne -- jak komuś nie sprawiają
    różnicy np. droższe przelewy (1,5 vs 1zł oraz 3zł vs 0 zł do ZUS), to
    Inteligo jest lepszym wyborem.