  • 31. Data: 2003-07-15 16:01:56
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Istotnie brakuje kilku spraw. Sprawa wyciągów u mnie ma się tak, że ich nie
    drukuję. Tzn tylko skarbówkę i ZUS w razie czegoś. 4 kartki papieru to mogę
    poświęcić. Brakuje mi tez jakiegos bardziej przejżystego zestawienia
    operacji na stronie.
    Na początku ciężko było kogoś przekonać że przelew bez pieczątki jest ważny.
    W tej chwili nie ma z tym większych problemów.
    pawełJ

  • 32. Data: 2003-07-15 22:27:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jul 2003, PawełJ wrote:

    >+ Istotnie brakuje kilku spraw. Sprawa wyciągów u mnie ma się tak, że ich nie
    >+ drukuję. Tzn tylko skarbówkę i ZUS w razie czegoś. 4 kartki papieru to mogę
    >+ poświęcić.

    Już kiedyś reklamowałem, że po pierwsze niektóre drukarki mają
    "wbudowane" (w oprogramowanie drukarki bądź driver systemowy)
    możliwość druku 2 lub 4 stron na 1 kartce, a po drugie że są
    takie programy jak np.:
    http://www.fineprint.com/

    ...rozwiązujące rzeczone oczekiwanie globalne :)
    Ja np. również kopie deklaracji podatkowych drukuję SQRT(2) razy
    mniejsze :), w US już się przyzwyczaili :)

    >+ Brakuje mi tez jakiegos bardziej przejżystego zestawienia
    >+ operacji na stronie.

    To chyba o mBanku cały czas :[, potwierdzam.
    Filtrowanie jak w Inteligo jest tym czego tu i ówdzie brakuje :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2003-07-15 23:24:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 15 Jul 2003 18:01:56 +0200, w <bf18es$9vm$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "PawełJ" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Istotnie brakuje kilku spraw. Sprawa wyciągów u mnie ma się tak, że ich nie
    > drukuję. Tzn tylko skarbówkę i ZUS w razie czegoś. 4 kartki papieru to mogę
    > poświęcić.

    A zestawienia kosztów przelewów?

  • 34. Data: 2003-07-16 05:08:16
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    A zestawienia kosztów przelewów?
    Ja na koniec miesiąca drukuje sobie "listę wykonanych operacji". Mam na niej
    i opłaty za przelewy, ale niezsumowane, więc trzeba policzyć. Mam od razu
    kwotę ZUS-ó i kapitalizacja odsetek. Przeważnie nie mam więcej jak 3 kartki,
    więc wpinam sobie ten wydruk do dokumentów.
    PawełJ

  • 35. Data: 2003-07-16 05:13:52
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > "wbudowane" (w oprogramowanie drukarki bądź driver systemowy)
    > możliwość druku 2 lub 4 stron na 1 kartce, a po drugie że są
    A czy ten programik jest w stanie wydrukować zmniejszone np. RMUA z
    płatnika? I to tak, żeby było dwie na jednej kartce?
    Mam drukarkę hp930 i ona tego nie potrafi, chociaż ma opcje 2 i 4 stronnego
    wydruku. Płatnik daje każdą stronę jako zadanie wydruku.

    > ...rozwiązujące rzeczone oczekiwanie globalne :)
    > Ja np. również kopie deklaracji podatkowych drukuję SQRT(2) razy
    > mniejsze :), w US już się przyzwyczaili :)
    Ja tak drukowałem kopie ZUS. Jak ktoś chciał wogóle kopie. Jak poźniej
    trzeba było coś w zus wyjaśnić, to panie były bardzo zdziwione, dlaczego te
    literki takie małe :-)
    Jpaweł

  • 36. Data: 2003-07-16 07:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jul 2003, PawełJ wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Mam drukarkę hp930 i ona tego nie potrafi, chociaż ma opcje 2 i 4 stronnego
    >+ wydruku. Płatnik daje każdą stronę jako zadanie wydruku.

    Tak, to jest wirtualny driver drukarki :) z narzędziem do ustawiania
    właściwości. Można mu ustawić że ma zadania "sklejać" w jedną całość.
    Można obejrzeć sobie podgląd przed wydrukiem, weź i spróbuj :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2003-07-16 07:47:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jul 2003, Radosław Popławski wrote:
    [...] "PawełJ" [...]
    >+ A zestawienia kosztów przelewów?

    No, nie ma lekko :(
    Ostatnio wpisuję do KPiR listę id-ów transakcji, nie mam ich
    tak wiele to się mieści. Ew. na wydruku listy transakcji (tego
    "z ekranu") obok dopisuję numery KPiR przy tych operacjach
    które są ujęte.
    Tego czy ktoś kiedyś się nie przyczepi oczywiście nie wiem :(,
    ale zakładam że literalnie taki numer transakcji razem z oznaczeniem
    banku zawiera wszystkie wymagane dla dowodu księgowego dane ! :)
    Jak już zeznawałem - drukuję jednak *wszystkie* transakcje (a przy-
    najmniej wszystkie "księgowe" oraz "PITowe" - czytaj ZUS).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 38. Data: 2003-07-16 12:24:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 16 Jul 2003 07:08:16 +0200, w <bf2mh6$pcp$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "PawełJ" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja na koniec miesiąca drukuje sobie "listę wykonanych operacji".

    Taka lista to, delikatnie mówiąc, słaby dowód księgowy...

  • 39. Data: 2003-07-16 18:50:23
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Ja na koniec miesiąca drukuje sobie "listę wykonanych operacji".

    > Taka lista to, delikatnie mówiąc, słaby dowód księgowy...
    A według ciebie, to jaki musi być mocny dowód księgowy? Że mam płacić ZUS to
    ogólnie wiadomo, a że kwotę księguję z wyciągu operacji na koncie, to jest
    tylko dowód tego że go zapłaciłem. Podobnie sprawa ma się z kosztami
    obsługi. Jeżeli ja sobie na końcu wydruku napiszę że :"Koszty obsługi banku=
    5zł" to na tej podstawie nie mogę zaksięgować? Ten wydruk jest normalną
    pozycją w mojej książce. Posiada swój własny numer i datę pod którą mam go
    zaksięgować. Mogę się na tym nawet podpisać i przybić pieczątkę. Ja uważam
    że księguję dobrze no ale żadnej kontroli nie miałem więc pewny nie jestem
    PawełJ

  • 40. Data: 2003-07-16 22:28:50
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Po otrzymaniu ostatniej tabeli taryf prowizji i opłat z mojego banku
    (PEKAO

    Wszystkie banki obniżyły odsetki i zwiększyły liczbę czynności płatnych.
    PEO zawsze należał do generujących zyski (czytaj drogich)
    Jednak ma ten bank parę zalet.

    Zanim zmienisz bank napisz jakie masz w okolicy do wyboru.
    Być może wystarczy Ci Internetowy