    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki podatek przy sprzedazy samochodu ST ?
    Date: Wed, 8 Jan 2003 17:44:33 +0100

    Jacek Wolniak <w...@e...up.net.pl> wrote:

    > Teraz chcialbym go sprzedac za okolo 7000-7500 PLN i nie wiem
    > jak to zrobic i jaki zaplacic podatek.
    > Czy wystawic fakture na 7500 PLN ze stawka VAT zwolniony ?
    > Jak obliczyc podatek do zaplacenia, czy potraktowac 7500 PLN
    > jako przychod i od tego 19% ?
    > z gory dzieki za wszelka pomoc

    Wystawiasz fakturę ze stawką zw. Kwota uzyskana ze sprzedaży stanowi Twój
    przychód,a niezamortyzowna wartość samochodu jest KUP.
    Poszukaj kilka dni temu na grupie było znacznie szerzej.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet