  • 1. Data: 2006-12-06 12:27:39
    Temat: Re: Jakie limity
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Podstawa prawna?
    > Przecież to właśnie 250 kEU jest limitem!
    > Miałaś na myśli limit do PK? On jest chyba wyraźnie wyżej :)

    Tak będzie w 2007 jak przekroczysz 150 kEU to Kpir

  • 2. Data: 2006-12-12 10:44:16
    Temat: Jakie limity
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Jaka jest granica VAT na 2007 i ta za 2006 po przekroczeniu której będzie
    VAT od 1 stycznia.?
    Jaka jest kwota graniczna ryczałtu?

  • 3. Data: 2006-12-12 22:23:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Dec 2006, Anow wrote:

    > Jaka jest granica VAT na 2007 i ta za 2006 po przekroczeniu której będzie
    > VAT od 1 stycznia.?

    http://podatki.pl/akty/151105.htm
    http://podatki.pl/akty/211106.htm

    Rejestracja darmowa :)

    > Jaka jest kwota graniczna ryczałtu?

    http://podatki.pl/akty/ra201198.htm?strona=1#spis2
    250 000 euro

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-12-13 06:15:08
    Od: gonia <g...@w...pl>

  • 5. Data: 2006-12-13 09:40:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 6. Data: 2006-12-13 12:27:41
    Od: gonia <g...@w...pl>

    > Podstawa prawna?
    > Przecież to właśnie 250 kEU jest limitem!
    > Miałaś na myśli limit do PK? On jest chyba wyraźnie wyżej :)

    a nie, miałam na mysli limit za 2007 i zmiany od 2008 - bo to sie
    zmieni, tylko trochę później;-)

    chyba przestanę wczytywać się w zmiany od 2008, bo zaczynam gubić wątki;)

  • 7. Data: 2006-12-13 22:12:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Dec 2006, gonia wrote:

    > a nie, miałam na mysli limit za 2007 i zmiany od 2008 - bo to sie zmieni,
    > tylko trochę później;-)

    A!
    To ja przezornie przepisów na 2008 rok jeszcze nie czytałem ;)
    Niech tylko zmieni się ekipa rządząca, a koncepcja też może się
    zmienić. Osobiście nie uważam ryczałtów "właściwych" za dobre
    rozwiązanie, ale mają wielu obrońców. Słowo "właściwych" dotyczy
    rozliczania podatku, bo oczywiście wynalazki typu "ryczałtowa
    zaliczka" jak ktoś lubi to proszę - natomiast gwoli wyjaśnienia,
    ryczałty tak samo jak skomplikowane prawo stanowią pożywkę dla
    wszelkiej maści kombinatorów - "produkcyjna" KPiR ładująca wszystkie
    koszty i sprzedająca towar tak żeby na styk mieć minimalny zysk
    plus "handlowy" ryczałt, kasujący 99% zysku z podatkiem 3% jest
    w sumie lepsze od spółki na Cyprze :>, a co uczciwsi płacą
    5x tyle.
    Stąd moje stanowisko - skasować ryczałt.

    > chyba przestanę wczytywać się w zmiany od 2008, bo zaczynam gubić wątki;)

    O to to :)

    pzdr, Gotfryd