  • 1. Data: 2003-05-26 16:52:06
    Temat: Jestem przekonany...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com>

    że internetem zarządzają agenci służb specjalnych.
    Cenzurują, wycinają i manipulują "niepoprawnymi politycznie" wypowiedziami w
    Onecie i na różnych serwerach.

    G.N.

  • 2. Data: 2003-05-26 16:55:40
    Temat: Re: Jestem przekonany...
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:batgn0$fjo$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > że internetem zarządzają agenci służb specjalnych.
    > Cenzurują, wycinają i manipulują "niepoprawnymi politycznie" wypowiedziami
    > Onecie i na różnych serwerach.

    Prosze na pl.rec.paranoja
    A co do Onetu, to zapewne ma moderatorow, ktorzy wycinaja wypowiedzi nie na
    temat. I nie ma w tym nic ze spisku...

    pzdr
    Arkadesh

  • 3. Data: 2003-05-26 18:36:01
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com>

    > A co do Onetu, to zapewne ma moderatorow, ktorzy wycinaja wypowiedzi nie
    na
    > temat. I nie ma w tym nic ze spisku...

    Jeżeli piszę o pośle Franczaku w wątku Samoobrony, to chyba na temat...
    a jednak???

  • 4. Data: 2003-05-26 18:42:47
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > że internetem zarządzają agenci służb specjalnych.
    > Cenzurują, wycinają i manipulują "niepoprawnymi politycznie" wypowiedziami

    A do Twego "MONDREGO" łba ci nie wpadło, ze to może być usterka techniczna
    Różne posty nie dochodzą do serwerów, wcale nie z powodu działań cenzorskich
    A news.onet.pl bryluje w takich awariach

  • 5. Data: 2003-05-26 18:44:52
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:batmpq$glv$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > na
    > >
    > Jeżeli piszę o pośle Franczaku w wątku Samoobrony, to chyba na temat...
    > a jednak???

    No to moze im sie nie spodobalo... W kazdym razie oni tam maja moderatorow.
    Bynajmniej nie agentow zadnych sluzb, ale po prostu moderatorow. Jak
    najbardziej jawnie zatrudnionych.

    pzdr
    Arkadesh

  • 6. Data: 2003-05-26 18:52:47
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com>

    Użytkownik Arkadesh Dreadful <a...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:batnbe$b2m$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    moderatorow.
    > Bynajmniej nie agentow zadnych sluzb, ale po prostu moderatorow. Jak

    A gdzie w tym demokracja?

  • 7. Data: 2003-05-26 18:53:32
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com>

    Użytkownik berdycz <p...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:batn59$dl4$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > Różne posty nie dochodzą do serwerów, wcale nie z powodu działań
    cenzorskich
    > A news.onet.pl bryluje w takich awariach

    Spójrz na tytuł...

  • 8. Data: 2003-05-26 21:08:19
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:batnqm$615$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Spójrz na tytuł...

    a Ty spójrz na nazwę GRUPY
    jestem w stanie zrozumieć, że nosisz "śmieszny" (dla mnie) krawat
    ale nie jestem w stanie zrozumieć jak możesz pisać nie posiadając
    umiejętności czytania ?

    Dariusz Stefan

  • 9. Data: 2003-05-26 21:50:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2003, Grzegorz Niedźwiecki wrote:

    >+ Użytkownik Arkadesh Dreadful <a...@g...pl> [...]
    >+ > No to moze im sie nie spodobalo... W kazdym razie oni tam maja
    >+ > moderatorow.
    [...]
    >+ A gdzie w tym demokracja?

    W czym ? Ktoś ci broni założyć serwer i pisac po nim co ci się
    żywnie podoba ? ;> Czy domagasz się żeby *każda* gazeta lub
    czasopismo drukowały twoje artykuły, w tym CHIP i Gazeta Prawna ??
    Bo my np. nie chcemy czytać o polityce na grupie "podatki".
    Demokratycznie ? OK... kto za, kto przeciw, kto się wstrzymał,
    kto chce oddać głos nieważny, kto za posłaniem koledze "dla
    wyjaśnienia" tekstu Ordynacji (może być .BMP ;)) ... ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-05-26 21:55:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2003, berdycz wrote:

    >+ Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <k...@h...com> [...]
    [...]
    >+ > że internetem zarządzają agenci służb specjalnych.

    No, u mnie też tacy rano byli. Zabrali zawartość 2 kubłów. MPGK
    znaczy, służba - jakby nie było - specjalna... ;)

    >+ > Cenzurują, wycinają

    OK, przyjąłem.

    >+ i manipulują "niepoprawnymi politycznie" wypowiedziami

    Chwila. Ktoś ci *podmienił treść* (to jest oskarżenie, z prawa
    autorskiego !) czy kpisz sobie z nas ?

    [...]
    >+ A do Twego "MONDREGO" łba ci nie wpadło, ze to może być usterka techniczna

    wKF: nie. Post był i znikł, sam widziałem :) (na tpnet, czyli prawie
    na pewno dostał cancela "od źródła").
    Bynajmniej nie uważam tego za powód do reklamacji ;) !

    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd