    From: "Agata" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jeszcze o vat'ie z mediów
    Date: Tue, 25 Feb 2003 15:48:11 +0100

    > Tak BTW: a koniecznie musiała miesiąc wcześniej dotrzeć ?
    Prawdę mówiąc czasem przychodzi w miesiącu nast. np. wystawiona 29.X a
    pocztą otrzymuję 2 XI i zawsze dla pewności czekałam w X a nawet do połowy
    XI na wszystkie faktury z X, ale jak mam udowodnić US że przyszła w miesiącu
    nast.? (jeżeli takowo trzeba) stempel na kopercie (list niepolecony) to
    chyba nie 100% pewności, skoro od tej samej firmy dostajemy w ciągu miesiąca
    kilka faktur.

    > A trzymając się (IMHO uzasadnionej) technologii Maddy (że koszt
    > uznajesz wtedy kiedy uznasz, byle nie za wcześnie i we właściwym
    > roku - pomijając sprawę towarów handlowych itp. które trzeba
    > "natychmiast") to nawet jakby faktura leżała w nieotwartej
    > kopercie aż do terminu płatności - to ktoś już wykładał, że
    > wtedy księgowanie w VAT i w KPiR rewelacyjnie się ujednolica... :)
    hmmm no rewelacja jest ale czy to nie będzie "widzi mi się" księgowych do
    których US się nie przychyli?
    Agata