  • Data: 2004-04-01 15:18:34
    Temat: Re: Jeszcze raz kilometrówka...
    Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A odnośnie postu Marty - ja mam rachunki na Akumulator (części)
    > i paliwo pisane na nazwę firmy - czy to prawidłowo ?
    > (Już doszło do  tego, że zaczynam bać się zadawać pytania )

    Ha! Sama chcialabym to wiedziec :( W biurze, w ktorym pracowalam 6 lat,
    kladziono mi do glowy, ze faktury powinno sie brac na osobe prywatna, a VATu
    nie odliczano od niczego. Poniewaz biuro mialo dobra opinie i naprawde mnostwo
    klientow, a zadna kontrola (a bylo ich wiele) nigdy nie zakwestionowala tego,
    nie wgryzalam sie za bardzo w slusznosc takiego postepowania. Ale teraz mam juz
    mnostwo watpliwosci, bo przeciez nigdzie nie ma zakazu odliczania od innych
    rzeczy niz paliwo (jeszcze czesci do samochodow osobowych, ale to przy srodkach
    trwalych). O podstawe prawna nieodliczania VAT w tamtym biurze sie nie dowiem,
    bo nie jestesmy w najlepszych ukladach ;P Tak wiec czekam na wiecej Waszych
    opinii :)

    Pozdrawiam.