    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Mon, 20 Jul 2009 19:54:51 +0200
    <s...@p...org> <h34rao$a5t$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <u...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 14:24
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Widać nie miałeś do czynienia z sez@mem BPH :) Wiele banków mogłoby się od
    > nich uczyć na czym polega ergonomia i możliwości systemu...

    Możliwe. Używam Inteligo, Multibanka, Lukasa (sporadycznie, bo to tylko za
    wpłatomat robi, bo nienawidzę tokenów) i mBanku. mBank jest cudny, choć
    ciągle go psują.

    > Dla mnie firefox jest porażką, bo jest ciężki i powolny

    Wiem, temu używałem Konqa. niestety zestarzał się, a nowe KDE u mnie nie
    działa zupełnie.

    > a niemal każdy
    > feature który w operze jest czymś naturalnym - dostępny jest po
    > zainstalowaniu fefnastu dodatków które się ze sobą gryzą :> A blokowanie
    > reklam jak najbardziej jest - używam i nie narzekam...

    No jest, o ile sam se zbudujesz filtry. Tak mi to wyjaśniał kolega. Że nie
    ma jakiegoś takiego interfejsu do wczytania listy wyrażeń regularnych,
    tylko trzeba se każdą niechcianą reklamę wklikiwać i analizować w jakim
    zakresie dany URL ma być ew. blokowany.

    > 1. Nie płacę żadnej prowizji.

    Nic, nawet rocznej opłaty?

    > 2. Nie mam konta,

    Masz, tylko nie takie ,,zwykłe'', ale po prostu zasilone kwotą kredytu. Więc
    możesz wziąć sobie zrobić osobne konto z debetówką, zasilać je co miesiąc i
    wyjdzie na to samo.

    > tylko darmowy i odpowiednio wysoki "debet" który muszę
    > spłacić raz w miesiącu nie ponosząc żadnych kosztów.

    jeśli faktycznie masz 0zł, bez biegania i cudowania, to może to i może mieć
    sens.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)