    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR a miesiące
    Date: Thu, 13 Mar 2003 00:10:44 +0100

    >IMHO - 'oczywiście'. Wtedy podsumowania stron kończących
    >miesiąc są 'po prostu' danymi do PIT-5 !

    Jeśli dobrze rozumiem to na koniec roku "suma folio" +
    "przeniesienie z folio" = "razem" powinno dać łączne
    całoroczne kwoty w poszczególnych rubrykach?

    >PinQ, to co wyliczasz z KPiR to jest zaliczka na roczny
    >podatek dochodowy :)
    >Sumujesz wszystko "jak leci" (od początku roku), podsumowania
    >sumujesz :) (znaczy: wydatki "handlowe" + koszty) i to
    >do PIT-5 - tam po 'korekcie o ZUSy' skala (podatkowa) 'sama
    >się liczy'.
    >To że sumujesz "rocznie" *nie przeszkadza* żeby każdy
    >miesiąc zaczynać od nowej strony !

    OK - to chyba jest dla mnie w miarę jasne, chociaż żadnego
    miesięcznego PITa nie miałem jeszcze przyjemności wypełniać
    bo dochód<0 :(

    >Od początku strony, jak na mój gust !!
    >A na dole po prostu - poprzednia "suma łączna" plus
    >kolejna "suma folio"...
    >Chyba że *ja* coś źle robię :] !

    Moje pytanie odnośnie "sumy folio" sprawia pewnie wrażenie
    wyjątkowo głupiego więc muszę się trochę wytłumaczyć ;)
    Chodzi o to, że na razie wpisów mam bardzo mało i wygląda
    na to że cały pierwszy kwartał bez problemu zmieściłby się
    na jednej stronie. Dlatego właśnie zacząłem się zastanawiać
    co powinne być sumowane w tych rubrykach u dołu strony
    gdybym wpisał wszystko razem.
    Sęk w tym, że z rozpędu wpisałem fakturę lutową bezpośrednio
    pod styczniem i teraz nie wiem czy brnąć w to dalej, czy
    wykreślić przenosząc na nową stronę a pod styczniem zostawić
    dużą dziurę wypełnioną ewentualnie jakimś wielkim "Z".

    pozdrawiam
    PinQ
    (KPiR,noVAT)

    archiwum i przeszukiwanie newsów