    From: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR a miesiące
    Date: Fri, 14 Mar 2003 15:59:39 +0100

    W liście nadanym Thu, 13 Mar 2003 23:12:07 +0100 Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Przyznam że jestem zszokowany ! :O
    > Możesz objaśnić jak numerujesz wpisy *w księdze* inaczej
    > niż kolejno ??

    Nie mam pod ręką swojej domowej biblioteki ale co najmniej w dwóch przyzwoitych (moim
    zdaniem) książkach "instruktażowych" o zasadach prowadzenia KPiR jest wyraźnie i
    explicite napisane, że mozna numerować pozycje w KPiR od jedynki w każdym kolejnym
    miesiącu.

    Nie spotkałem się też z kolejną numeracją (czyli niezaczynaniem od jedynki) z
    początkiem nowego roku a tak zrozumiałem tekst poprzednika (Ryszarda) o kolejności
    numerowania w kolejnych "tomach" KPiR. Wg mojej wiedzy w styczniu zawsze od jedynki
    bo to nowa KPiR.

    Pozdrawiam,
    PAD
    --