    From: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KRS - jakie załączniki
    Date: Tue, 21 Jun 2005 14:57:24 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@as1-77.swic.dialup.inetia.pl

    Użytkownik "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d992pk$6u7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a to cos nowego, mozna wiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Ja jakos zadnego sprawozdania zarzadu nie skladalem...

    Rzeczywiście trzeba skąłdać!!!

    Art. 69. Ustawy o rachunkowości:
    Złożenie sprawozdania do KRS
    1. Kierownik jednostki składa we właściwym rejestrze sądowym roczne
    sprawozdanie finansowe, opinię biegłego rewidenta, jeżeli podlegało ono
    badaniu, z zastrzeżeniem ust. 1a, odpis uchwały bądź postanowienia organu
    zatwierdzającego o zatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego i
    podziale zysku lub pokryciu straty, a w przypadku jednostek, o których mowa
    w art. 49 ust. 1 - także sprawozdanie z działalności - w ciągu 15 dni od
    dnia zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego

    Art. 49. Sprawozdanie z działalności jednostki

    1. W przypadku spółek kapitałowych, spółek komandytowo-akcyjnych, towarzystw
    ubezpieczeń wzajemnych, spółdzielni, przedsiębiorstw państwowych, kierownik
    jednostki sporządza, wraz z rocznym sprawozdaniem finansowym, sprawozdanie z
    działalności jednostki.