  • 1. Data: 2004-02-17 23:56:43
    Temat: KUP
    Od: "kris" <k...@i...pl>

    Mam proste pytanie. Prowadzę działalność usługową (usługi pośrednictwa
    finansowego). Czy mogę zaliczyć do KUP zakup np. garnituru, który jest -
    jakbym to ujął - moim ubraniem roboczym. A czy prowadząc biuro w domu, mogę
    w KUP wliczać zakup środków czystości?
    Z góry dzięki za odpowiedź

    Krzysiek
    <<<<<Choroba Alzheimera ma i plusy - codziennie poznajesz nowych ludzi>>>>>

  • 2. Data: 2004-02-19 00:40:20
    Temat: Re: KUP
    Od: ala <w...@o...pl>

    > nie w tym kraju,
    NIE MOŻESZ TEGO ODLICZYC
    Zakup garnituru zawsze stanowi NKUP - koszty nie stanowiące kosztów uzyskania
    przychodu, chyba ze na Twoim garniturze w sposób widoczny jest oznaczenie LOGO
    Twojej firmy i jesteś w stanie udowodnić że Twój ubiór jest (lub może być) związany
    z osiagnięciem przychodu
    W tym przypadku mamy do czynienia z reklama i reptrezenacją (ograniczenia 0,25% od
    dochodu).
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-19 08:51:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c110lk$rpl$1@panorama.wcss.wroc.pl>, ala wrote:
> [...]
    z osiagnięciem przychodu
    > W tym przypadku mamy do czynienia z reklama i reptrezenacją (ograniczenia 0,25% od

    Dochodu, czy przychodu?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2004-02-19 18:14:42