eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKara za sprzedaz os. prywatnej przy braku kasy fiskalnej › Re: Kara za sprzedaz os. prywatnej przy braku kasy fiskalnej
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kara za sprzedaz os. prywatnej przy braku kasy fiskalnej
    Date: Wed, 3 Jan 2007 23:43:58 +0000 (UTC)

    Dnia 03.01.2007 kreatywny <a...@d...gh> napisał/a:
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Mam obowiazek. Czy wysokosc kary jest uzalezniona od wysokosci zaksiegowanej
    > (500zl) w nieprawidlowy sposob transakcji ?

    Kara to pikuś, martw się nieodliczaniem VATu przez cały czas do zakupu
    kasy. No, nie wiem czy to nieodliczanie to było takie wprost, już nie
    pamiętam tych sankcji, poczytaj ustawę, ale generalnie różowo nie było. Jak
    przyjdą za pięć lat i znajdą, to masz po-za-mia-ta-ne.

    Jeśli masz obowiązek, to kupuj kasę i wklep ten paragon. Kiedy nastąpiła
    sprzedaż?
    --
    Samotnik