    From: "scobowski" <scob_anty@spam_icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa rejestrująca: od startu firmy, czy później?
    Date: Mon, 28 Jan 2008 22:41:18 +0100

    thx Gotfryd

    Raaany.. pieprzona skarbowa nowomowa ..
    Jesli dobrze kumam rozporządzenie ministra to:
    - jesli nie jestem taksówkarzem ani flisakiem pieniński
    - nie jestem na karcie podatkowej..
    - i jeśłi nie _par. 3.1 pkt4 (wystawie 3 paragony rocznie- czyli udzial
    _takiej_ sprzedaży będzie u mnie i tak mnejszy niż 70% całości )

    to teoretycznie jestem zwolniony z posiadania takowej rzeczy na podst. par
    3.1 pkt. 3 (zaczynam formalnie działalność) , ale tylko do 30. czaewca 2008
    + 2 miesiące, chyba że wcześniej przekroczę 20000 "podpadającego pod
    paragony" obrotu - to od chwili przekroczenia miec muszę..

    Dodatkowo - jeśli Par 4.7 - jeśli "dostarczę" komuś coś z "nagranych, z
    zapisanymi danymi lub zapisanymi pakietami oprogramowania komputerowego (w
    tym również sprzedawanymi łącznie z licencją na użytkowanie): płyt CD, płyt
    DVD, kaset magnetofonowych, taśm magnetycznych (w tym kaset wideo),
    dyskietek, kart pamięci, kartridży;" - to równiez mogę sobie wsadzić
    zwolnienie z obowiązku posiadania kasy rejestrującej....

    a co do pierona znaczy "przy dostawie" ?

    I tak zaraz wysmaruję pismo ... - właśnie : do IS czu swojego US? z prośba o
    wykładnię (to nic, że będa odpowiadać miesiąc)