  • Data: 2003-11-04 08:32:04
    Temat: Re: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Od: "KK" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proponuję przejść na coś sensowniejszego, nie jestem w temacie ale mój
    > program pisany w 1995r. przewidywał taką możliwość o której pisałeś.i nie
    > mam zamiaru go zmieniać. Poza tym pomimo że był pisany dawno, posiada
    całą
    > masę bardzo użytecznych funkcji które są użyteczne na codzień.
    > Pozdrówka.

    Ja mam subiekta 4, dosowy, szybki i spoko programie.baza towarowa itd. do
    tego subiekt i cała księgowość z głowy. Chyba nie ma go już w sprzedaży ale
    może gdzieś z "recyklingu" się dostanie, a jest wystarczający do wielu
    zastosowań. Teraz są nowsze wersje ale raczej do kitu pod windę, albo dosowa
    v5 ale trochę droga.
    kk