  • 11. Data: 2005-07-29 07:51:18
    Temat: Re: Kiedy wazna jest FV ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ania napisał(a):

    > wlasnie - to jedna z moich ostatnio spornych spraw z tp sa - usluga
    > niezamowiona, niewykonana, brak umowy, niedostarczone faktury na wymyslona
    > kwote - a jednak jest zaleglosc i chca zeby im zaplacic (tzn w koncu
    > wymyslili kto ma im zaplacic, bo na poczatku tylko probowali znalezc
    > glupiego i znalezli...) - i co wtedy?:-)

    Tryb reklamacyjny, forma pisemna + przestrzeganie terminów, sąd
    konsumencki (jak zacznie działać), ewentualnie w sprawach widowiskowych
    poszczuć prasą czy telewizją.

    > wiem sad - ja chetnie pojde do sadu jesli mnie pozwa, ale oni maja inna
    > taktyke - wylaczyli nam telefon:-) potem wlaczyli, ale teraz strasza firma
    > windykacyjna - i jest ubaw po pachy, tylko ze nie dla nas:-(

    Ty też możesz pozwać.

    M.

  • 12. Data: 2005-07-29 07:57:11
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Tryb reklamacyjny, forma pisemna + przestrzeganie terminów, sąd
    > konsumencki (jak zacznie działać), ewentualnie w sprawach widowiskowych
    > poszczuć prasą czy telewizją.

    reklamacja niezasadna, a kompromis podobno z moja firma niemozliwy
    (kompromis polegal na tym ze przystaje na wszystkie ich warunki:-)
    sad polubowny ani mediacja nie wchodzi w gre - urtip moze tylko to robic z
    osobami fizycznymi nie prowadzacymi dzialanosci gospodarczej (moglam jedynie
    wystapic do prezesa ze skarga, co zrobilam)
    telewizji ani prasy nie boja sie, oni maja swoje racje i juz

    > Ty też możesz pozwać.
    tak tez zrobie, tylko musze miec chwile czasu, dobrego prawnika (stad bylo
    kiedys moje poszukiwanie na grupie i nie znalazlam) i kase na oplate sadowa
    i prawnika

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 13. Data: 2005-07-29 07:57:32
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > masz telefon bez umowy?

    no - ja podobno mam

  • 14. Data: 2005-07-29 08:24:25
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > masz telefon bez umowy?

    Umowa nie uprawna do wystawiania faktur "z księżyca".

  • 15. Data: 2005-07-29 09:48:26
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <k...@s...op.pl> wrote:

    > Umowa nie uprawna do wystawiania faktur "z księżyca".

    Na podstawie umowy wystawią Ci fakturę za zgodny z umową abonament
    oraz zgodne z cennikiem 500 godzin spędzonych na numerach 0-700.

    Nie zapłacisz - odetną.

    P.

  • 16. Data: 2005-07-29 11:00:42
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    [...]

    > rzeczoną usługe wykonano w celu związanym z JEJ działalnością gospodarczą.

    Pozostaje jeszcze kwestia, skad bede wiedzial czy nabywca wziucił
    sobie w koszty ... - wiec pomysl spełzł na niczym. Ale dziekuje !

    r_

  • 17. Data: 2005-07-29 12:41:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik de.facto napisał:

    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Pozostaje jeszcze kwestia, skad bede wiedzial czy nabywca wziucił
    > sobie w koszty ... - wiec pomysl spełzł na niczym. Ale dziekuje !

    "zaaranżować" anonimowo kontrolę VAT pod kątem lewych faktur zakupu :-P
    Jak przyjdzie krzyżowa kontrola do Ciebie i poprosi o tę fakturę - już
    wiesz ;-)

    M.

  • 18. Data: 2005-07-29 14:01:24
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    [...]

    > "zaaranżować" anonimowo kontrolę VAT pod kątem lewych faktur zakupu :-P
    > Jak przyjdzie krzyżowa kontrola do Ciebie i poprosi o tę fakturę - już
    > wiesz ;-)

    Zawsze wiedziałem, ze posiadasz oryginalne pomysły ;) Ale
    wybacz z tego nieskorzystam :))

    r_

  • 19. Data: 2005-08-01 06:55:58
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Na podstawie umowy wystawią Ci fakturę za zgodny z umową abonament
    > oraz zgodne z cennikiem 500 godzin spędzonych na numerach 0-700.
    >
    > Nie zapłacisz - odetną.
    >
    > P.

    I takiego! Jak zlożysz reklamację to nici z odcinania.
    Posłuchaj reklamy w TV

  • 20. Data: 2005-08-01 07:01:43
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jano <m...@h...gula> wrote:

    > I takiego! Jak zlożysz reklamację to nici z odcinania.

    A jak po paru dniach odpowiedzą, że reklamacja bezzasadna?

    P.