    From: "netmax" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy wystawiac FV za Internet (abonament)??
    Date: Sun, 30 Jan 2005 22:53:53 +0100

    > Po 1-sze.
    > Musisz być VATowcem
    Jestem VATowcem

    > Po 2-ie
    > Nie musisz wogóle wystawiać klientom detalicznym faktur
    Nie musze, ale sie zobowiazalem (ulga internetowa)

    > A więc księgowa ma rację za styczeń najpóźniej 7 lutego, ale jesli
    > klient wpłaci to po 7 dniach od wpłaty.
    Pisalem ze termin platnosci wg umowy klienci maja do 15 danego
    miesiaca...czyli za styczen do 15 stycznia. Wg tego najpozniej mam pienadze
    do 15 stycznia (co prawda nie zawsze)
    Program z ktorego korzystam...wystawia FV automantycznie nie zaleznie od
    tego czy byla wplata do 15 stycznia czy tez nie.
    Slyszlaem takze ze przy "umowach ciaglych" jestem zmuszony do wystawiania FV
    niezaleznie od tego czy byla wplata czy tez nie ...pozniej mam sie dopiero
    martwic jak zebrac te pienadze.

    Z ta Twoja interpretacja nie do konca mi pasuje:(...nie moge okreslic
    momentu powstania zobowiazania do wystawienia FV:/.....moze spojrzenie na FV
    za telefon komorkowy cos nam rojasni sytuacje. Sytuacja jest analaogiczna.
    - Ja tak mam za komorke w IDEI ...okres zozliczeniowy miałem od 18 do 19
    następnego miesiąca.
    FV dostawałem 20-21 do domu z terminem 14 dni od 18. (idea)