    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klasyfikacja środków trwałych
    Date: Tue, 2 Apr 2002 18:45:36 +0200

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0738.0000c4dc.3ca99bf0@newsgate.onet.pl...
> [...]

    Jezeli mozna zasugerowac, to podziel ten zestaw w przedstawiony sposob
    (oczywiscie pod warunkiem, ze program Ci pozwala). Daje przykladowa
    numeracje:

    Komputer 491-000001/1
    Monitor 491-000001/2
    Drukarka 491-000001/3

    U mnie niesamowicie ulatwia taki podziala sprawe. Po pierwsze, program
    traktuje to jako jeden srodek trwaly sumujac calosc amortyzacji z
    491-000001/x, ale co wazniejsze, przy inwentaryzacji masz pelny obraz
    sprzetu w firmie, poniewaz zarejestrowany jest jako trzy, ze tak powiem,
    pudelka:-). A wierz mi, pracowwnicy maja spora inwencje i ostatnio znalazlem
    komputer w Oddziale, a monitor z zestawu wraz z drukarka w Filii:-)
    Poza tym jezeli dzielisz koszty na placowki, o ile je macie, to foralnie
    kwalifikacja nieco sie zmieni w przypadku takiego misz-maszu...

    A switch w koszty od reki...

    A faktury chyba opisujesz normalnie... W koncu OT jest od kwalifikacji
    srodka do srodkow trwalych...

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz