  • 31. Data: 2010-05-24 20:34:52
    Temat: Re: Kolizja auta. Odszkodowanie netto. Co z VAT?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 15:44, Maddy pisze:
    > Koledzy, gdzie wy znajdujecie te księgowe i tych doradców co wyczyniają
    > takie hece???
    Jakieś 200m od Urzędu Skarbowego Warszawa-Bielany :->
    Mogę nawet nazwę podać, chociaż gdy zadzwoniłem dzień później z
    pretensjami, że mi bzdur nagadała, to mi zaczęła sądem grozić, gdybym
    przypadkiem chciał jej antyreklamę robić :->

    > Naprawdę nie mogę zrozumieć.
    > Jak się tacy ludzie na rynku utrzymują? Nie ma tam u was konkurencji?
    Jest. Olbrzymia, ale i klientów widać nie mało, do tego zapewne takich
    jak wszędzie, czyli "ludzie! weźcie się tym zajmijcie, bo osiwieję, a w
    d* mam czy zrobicie to dobrze, czy źle!". Ja niestety nie mam tego w d*
    i jakoś nie wyobrażam sobie, żebym psychicznie wytrzymał testowanie
    kolejnych biur (dodam, że nie zniechęciłem się od razu po tym pierwszym).

    Maciek

  • 32. Data: 2010-05-24 20:58:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-05-2010 o 22:34:52 Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

    > Ja niestety nie mam tego w d*
    > i jakoś nie wyobrażam sobie, żebym psychicznie wytrzymał testowanie
    > kolejnych biur (dodam, że nie zniechęciłem się od razu po tym pierwszym).

    Zostaje Gotfryd :)

    --
    Tomek

  • 33. Data: 2010-05-24 21:26:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 22:58, Tomek pisze:
    > Zostaje Gotfryd :)
    No i Maddy :-)

    Maciek

  • 34. Data: 2010-05-25 08:04:43
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a jak ja jako klient mam sprawdzic czy dobra ksiegowa czy zla.......wydaje
    mi sie ze dobra jest moja ale...to mi sie wydaje bo sprawdzic nie umiem i
    nie mam jak. jakbym umial to nie potrzebowal bym ksiegowej.

  • 35. Data: 2010-05-28 10:11:03
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Przecież to proste
    Ja likwidowałem szkodę z AC na aucie osobowym w ASO
    Po wypełnieniu dokumentów zostawiłem autko
    Wycena naprawy ASO, ubezpieczyciel się zgadza, po naprawie wystawia
    fakturę na mnie. Ubezpieczyciel płaci kwotę netto ASO ja płacę VAT.
    Odliczam ten VAT w księgach i po wszystkim.
    W czym jest problem?
    Monse1