  • 1. Data: 2003-10-27 10:07:24
    Temat: Re: Komputer do DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Oct 2003, Piotr wrote:

    >+ Użytkownik /slawek napisał:
    >+ >
    >+ > A co powiesz na art. 23 ust 1 pkt 45 updf?
    >+
    >+ Czy w takim razie przepisy zabraniają pozbycia się odliczonego w PIT-37
    >+ komputera ?

    AFAIK nie.

    >+ Czy jak sie go pozbedę to muszę w jakiś sposób powiadomić,
    >+ rozliczyć, zwrócić odliczenie do US ??

    Nie. Najwyraźniej możesz sprzedać i kupić sobie taki sam,
    bo najwyraźniej do tego zmierzasz ;)
    Dura lex...

    Ale nie polecam żeby to był *ten sam* :) (jakieś numery
    seryjne na f-rze dokumentującej odliczenie... wcale nie
    muszą być u ciebie, mogą nawet nie być w sklepie - a mogą
    być np. w hurtowni :) Jak US postanowi zrobić "krzyżówkę"
    to znajdzie :) i będziesz się tłumaczył że nie jesteś
    wielbłądem :> a US uzna że to było "obejście").

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-27 12:19:09
    Temat: Komputer do DG
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Pogooglałem ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie:
    Czy są jakieś przeciwskazania (jeśli tak to jakie) aby komputer
    odliczony w PIT-37 w 2002r jako pomoc naukowa wciagnąć do EŚT i
    amortyzować. Działalność gospodarcza rozpoczęta w 2003r,KPiR.

  • 3. Data: 2003-10-27 12:25:27
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Piotr wrote:

> [...]
    > odliczony w PIT-37 w 2002r jako pomoc naukowa wciagnąć do EŚT i
    > amortyzować. Działalność gospodarcza rozpoczęta w 2003r,KPiR.

    Nie ma przeciwwskazań. Musisz tylko odpowiednio wartośćpoczątkową ustalić.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 4. Data: 2003-10-27 12:34:46
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

  • 5. Data: 2003-10-27 12:35:01
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "towarzysz Vader" <n...@d...spamu.org> wrote in message

    > Nie ma przeciwwskazań. Musisz tylko odpowiednio wartośćpoczątkową ustalić.

    Wciagnac do EST to mozna bez problemu, ale amortyzowac jesli byl odliczony
    ???? no nie wiem ...

    Rafal

  • 6. Data: 2003-10-27 13:14:29
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik /slawek napisał:

    > A co powiesz na art. 23 ust 1 pkt 45 updf?

    Czy w takim razie przepisy zabraniają pozbycia się odliczonego w PIT-37
    komputera ? Czy jak sie go pozbedę to muszę w jakiś sposób powiadomić,
    rozliczyć, zwrócić odliczenie do US ??