    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koniec roku ze stratą, przejście kwot na kolejny rok
    Date: Sun, 02 Sep 2007 14:25:05 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 2 września 2007 13:42
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Temat wiadomości oczywiście jest bez znaczenia... Właściwie to wpisujmy
    > tam numer kolejny wysłanej wiadomości ;P

    Im bardziej Tristan zaglądał w to zdanie tym bardziej sensu tam nie było :D

    > W końcu przyjdą i sie zapytają "o cel prowadzenia DG" -- ale nie znam
    > dokładniejszych warunków ;-)

    No ale po co mają pytać, skoro wiadomo, że celem każdego przedsiębiorstwa
    jest długofalowy zysk, do którego tylko w baardzo specyficznych i wyjątkowo
    rzadkich przypadkach można dojść bez straty.

    Nie jest też powiedziane, że ten cel musi się udać zrealizować :D Jeżeli
    przez najbliższe 30 lat się nie uda, to będę się zastanawiał nad zmianą
    strategii. :-P

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl