  • 31. Data: 2009-10-29 14:48:49
    Temat: Re: Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009, Liwiusz wrote:

    > Również się zgadzam. Dyskusja zaczęła się od tego, że ktoś powiedział, że
    > podpis "nic nie daje",

    A to przepraszam i wycofuję się rakiem!

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2009-10-29 15:32:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    ie-uzycie-sfalszowanego-dokumentu-przestepstwo-z-art
    -270-kodeksu-karnego-falszerstwo

    > Dobrze.
    > A co ze słowami "jeśli ma to znaczenie prawne"?
    > Z naciskiem na "prawne" (a nie czyjeś widzimisię)?

    Takiego wyrażenia w ww. linku nie widzę ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-10-29 16:36:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:
    > Uzyskanie popisanej i opieczętowanej faktury z innego kraju Unii na ogół
    > graniczy z niemożliwością.

    Bo tam się to załatwia odwrotnie.
    Dzwoni się do wystawcy faktury z prośbą o potwierdzenie, że taką fakturę
    wystawił.
    Nie ma wówczas problemu, czy pieczątka jest sfałszowana, czy nie.

  • 34. Data: 2009-10-29 17:19:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-10-2009 o 15:47:43 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Dobrze.
    > A co ze słowami "jeśli ma to znaczenie prawne"?
    > Z naciskiem na "prawne" (a nie czyjeś widzimisię)?

    To jest art. 271 a nie 270

    --
    Tomek

  • 35. Data: 2009-10-29 17:20:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-10-2009 o 15:31:18 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Art.270.2 KK może być?

    Nie może bo faktura nie jest blankietem tylko gotowym dokumentem

    --
    Tomek

  • 36. Data: 2009-10-29 17:25:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    ie-uzycie-sfalszowanego-dokumentu-przestepstwo-z-art
    -270-kodeksu-karnego-falszerstwo

    > Takiego wyrażenia w ww. linku nie widzę ;)

    Wrrrr... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2009-10-29 17:27:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009, witek wrote:

    > Bo tam się to załatwia odwrotnie.
    > Dzwoni się do wystawcy faktury z prośbą o potwierdzenie, że taką fakturę
    > wystawił.

    "Nie mamy na taki przypadek procedury, mamy zablokowane wyjścia na
    międzymiastową, a w ogóle powiedziałam że ma być podpis" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2009-10-29 17:48:00
    Od: <s...@a...pl>

    > Co nie znaczy, że odbiorca musi taką chcieć...

    Co obchodzi wystawcę, co chce odbiorca. Wystawca wystawia *prawidłową* fakturę i
    wszystko. Nie podoba się odbiorcy - jego problem. Jeden z moich klientów przy
    mnie kiedyś poskarżył się telefonicznie do US (sam dałem gościowi numer), że
    otrzymał fakturę na żółtym papierze (na takich wystawiam). Po rozmowie zabrał ją
    i bez słowa wyszedł...

  • 39. Data: 2009-10-29 20:13:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    s...@a...pl pisze:

> [...]
    > dałem gościowi numer), że otrzymał fakturę na żółtym papierze (na takich
    > wystawiam). Po rozmowie zabrał ją i bez słowa wyszedł...

    Skoro świadczysz usługi monopolistyczne albo o naprawdę wysokiej i
    niedorównanej jakości, to se tak możesz. Ja nie mam tego szczęścia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2009-10-29 21:55:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    s...@a...pl wrote:
    > [...] Po rozmowie zabrał ją i bez słowa wyszedł...

    Ale wrócił jeszcze kiedyś? Czy straciłeś klienta? ;-)

    Piotrek