  • Data: 2008-02-27 09:54:46
    Temat: Re: Konsekwencje posiadania NIPu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Feb 2008, rheed wrote:

    > W zakladzie pracy nikt nie interesowal sie NIPem gdyz firma nie odprowadzala
    > za mnie skladek podatku do US gdyz zalozyla ze z moim wynagrodzeniem i
    > pierwsza umowa na 1/16 etatu nie przekrocze kwoty wolnej od podatku.

    Ale to jest błąd.
    Niepłacenie podatku *nie zwalnia* od obowiązku złożenia deklaracji, jeśli
    istnieje taki obowiązek (a istnieje).
    I za to może oberwać zarówno owa firma (bo miała obowiązek złożenia
    deklaracji zaliczkowych lub obejmujących roczne rozliczenie zaliczek)
    jak i sam podatnik, czyli Ty :)

    > Po 6 latach w tej samej firmie

    ...no to na szczęscie się przedawniło :)

    pzdr, Gotfryd