    From: "Serv" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontakt z ks.rozliczającą produkcj
    Date: Thu, 27 Oct 2005 08:10:18 +0200

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kqow65cf1xy3.1xgt1rrv9fexb.dlg@40tude.net...

    > Na pewno są tacy. Ale jak na grupie chcesz się nauczyć księgowania (
    > zresztą nie podajesz czy chodzi o pełną księgowość czy o inną formę
    > prowadzenia ewidencji ) to nie jest to najlepsze rozwiązanie.
    > W przyszłości mogą spotkać cię przykre niespodzianki ( np. po kontroli ).
    >
    > Podaj dokładniej o co ci chodzi i w czym masz problem.
    >
    > --
    > Mieczysław
    > ----

    Wysnuwasz za daleko idące wnioski.
    Napisałem - szukam księgowej (lub innej osoby) ze znajomością zagadnień
    produkcji w celu nawiązania współpracy - a nie po to zeby się księgowania na
    grupie uczyc....

    Aby nie spotkały mnie przykre niespodzianki o których piszesz - wole się
    skonsultować przed (jak juz napisałem) ROZPOCZĘCIEM produkcji
    rolno-spożywczej.

    Chodzi o pełną ksiegowość.

    Jacek