  • Data: 2013-07-25 20:31:38
    Temat: Re: Kontrahent nie chce przyj?? duplikatu faktury
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-25 17:50, Robert Tomasik pisze:
    > Poczekajmy, jak sie wypowie sam zainteresowany, co miał na myśli. Bo ja
    > inaczej rozumiem jego wypowiedź, ale nie wykluczone, że to Ty masz
    > rację. W każdym razie okoliczność wydaje mi sie mieć kluczowe znaczenie
    > dla ewentualnej odpowiedzi, jaką mu ja lub ktoś inny udzieli.
    Co do potwierdzenia salda to jest tak:
    Sprzedający ma KPiR a rozrachunki prowadzi "w zeszycie".
    Kupujący ma pełną księgowość i to on wysłał potwierdzenie salda.
    Sprzedający podpisał potwierdzenie bez wnikania w szczegóły, bo mu się
    "miej więcej zgadzało".
    Problem jest taki, że kupujący nie chce przyjąc teraz duplikatu faktur z
    2012 i zmusza sprzedającego, aby zrobił faktury korygujące na zwrot
    towaru i potem jeszcze raz "normalne" faktury sprzedaży. To mi się
    wydaje nieprawidłowe.
    Jacek