  • Data: 2008-04-09 20:56:06
    Temat: Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co dokładnie masz im dostarczyć?
    > Czy wyciągi z przelewów z aukcji czy wyciągi z twojego konta bankowego
    > od ... do...
    > Podejrzewam, że to drugie. Kontrola dotyczy ciebie, a nie konkretnych
    > transakcji.
    > W każdym razie i tak już jesteś ogolony na łyso.

    Wyciąg z konta od 01.01.2007 do 31.12.2007 oraz dane z aukcji (zawartych
    transakcji). Ale chodzi im chyba o sprawdzenie na wyciągu za ile kupiłem
    towar, za ile sprzedałem? Czy wobec tego będzie ich również
    interesowało, ile zapłaciłem np. za czesne, telefon? Które to dane będę
    widniały na wyciągu. Czy mogę to pominąć? I czy mają oni dostęp do
    mojego konta, tzn. czy mogą sami je prześwietlić?