    From: JasonKidd <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań
    Date: Sat, 26 Apr 2008 21:15:46 +0200

    Witam ponownie,

    Ponad 2 tygodnie temu opisywałem moją sytuację. Moje problemy ciągną się
    w dalszym ciągu z US. Cóż... konsekwencje muszę ponieść i to nie ulega
    wątpliwości. Panie z US zasugerowały mi złożenie PIT-36 i PIT/B. W
    skrócie przypomnę - w roku 2007 sprzedałem za pośrednictwem serwisu
    aukcyjnego kilkanaście sztuk nowego towaru wartości średniej 250 zł. Z
    zyskiem różnie bywało, ponieważ wszystkie aukcje były wystawiane bez
    ceny minimalnej. A zdarzały się przypadki, że wylicytowana cena była
    niższa od ceny zakupu. Niestety nie mam zgłoszonej działalności
    gospodarczej. Ponadto na wyciągu znalazły się wpłaty za sprzedaż kilku
    sztuk używanych towarów, osobistych, m. in. jakaś odzież, dvd, konsola
    do gier. Wszystko to było użytkowane przeze mnie. Teraz mam pewien
    problem, bo przy rzeczach nowych łatwo policzyć, jaki uzyskałem dochód.
    Natomiast przy tych starych nie wiem jak - czy po prostu zaliczyć cenę
    sprzedaży towaru, jako dochód w tej wysokości? Czyli np. sprzedałem dvd
    za 70 zł, tzn. że zarobiłem na nim 70 zł?

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd