eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKontrola podatkowa z US - kilka pytań i ciąg dalszy... › Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań i ciąg dalszy...
    From: JasonKidd <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań i ciąg dalszy...
    Date: Sun, 27 Apr 2008 20:26:13 +0200

    > Rzeczy swoje stare potraktuj jak uzywane
    > Powiedz że miałeś je dłuzej niż 6 miesięcy. Nie były zakupione z zamiarem
    > dalszej odsprzedaży
    > w takim wypadku podatek się nie należy od tych używanych rzeczy.

    OK, to już wiem. Mam jeszcze 2 pytania:

    1. Co składa się na koszt uzyskania przychodu? Koszt zakupu, koszt
    wysyłki, prowizja dla serwisu aukcyjnego? Wystarczy tylko to uwzględnić?
    2. Jeśli miałem kilka transakcji, które nie zostały sfinalizowane
    (kupujący wpłacił pieniądze, ale z mojej winy nie doszło do pozytywnego
    jej zakończenia i zwróciłem otrzymane pieniądze), to czy te transakcje
    należy też uwzględnić? A jeśli tak, to jak?