    From: "kptNemo" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta PITu a odsetki
    Date: Tue, 2 Apr 2002 21:22:38 +0200

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
    news:3ca0ad45.270258@news.onet.pl...
    > W styczniu rozliczylem sie z US i dostalem zwrot nadplaty podatku.
    > Teraz okazalo sie, ze musze zlozyc korekte zeznania i zwrocic czesc
    > pieniedzy.
    > Czy musze zaplacic odsetki od zwracanej kwoty? Jesli tak, to jak je
    > wyliczyc?
    >
    > PGR

    Mialem dokladnie taka sama sytuacje (tyle ze rozliczylem sie na poczatku
    marca i zrobili mi zwrot kilka dni temu,a teraz musze zrobic korekte, bo
    pominalem jednego PITa i musze doplacic troche podatku).

    W moim biurze rachunkowym, radca prawny powiedzial, ze jezeli wplace korekte
    do konca kwietnia to zadnych odetek nie place. I moim zdaniem to jest
    logiczne, no bo termin rozliczenia podatku to 30 kwietnia. Gdyby z gruntu
    byla niedoplata podatku, to tez trzeba ja rozliczyc do konca kwietnia bez
    zadnych odsetek...

    pzdr.
    kptNemo